Ik strijd niet alleen maar samen met God.

Beste lezers,

Het is alweer een tijdje geleden dat er een nieuwe blog van mij online is gekomen. Er is  veel gebeurd de afgelopen tijd. Dan vragen jullie je vast wel af maar wat is er dan gebeurd, dat zal ik in deze blog ook gaan uitleggen.

Zoals jullie misschien wel weten krijg ik normaal gesproken 1 keer in de 8 weken medicatie via het infuus toegediend voor mijn oog. de laatste keer ging dat niet helemaal zoals ik had gehoopt dat het zou gaan. Mijn leverwaarde was extreem hoog en daarom mocht ik de medicatie niet krijgen. De artsen wilde graag weten waar het vandaan kwam en daarom kreeg ik allerlei onderzoeken maar er kwam niks uit. Ze denken met 99% zeker dat mijn leverwaarde zo hoog is door de medicatie die ik kreeg door het infuus. Ik heb nu al 2 maanden geen medicatie meer mogen slikken voor mijn oog en dat baat zorgen omdat dan de kans bestaat dat de tumor weer actief kan gaan worden.

 

Gelukkig hebben de artsen een andere medicatie kunnen vinden en ga ik daar morgen deels mee starten. Laten we hopen en vooral bidden dat mijn lever deze medicatie wel aankan! Ik ben dankbaar dat mijn leverwaarde weer bijna goed is en dat er een andere medicatie voor mij is gevonden. ik heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad maar ik voelde dat God bij mij was. Ik voel mij niet alleen in deze strijd. Ik strijd niet alleen maar samen met God.  Psalmen 59 vers 10 zegt ook: U bent al mijn kracht! Ik let alleen op u, want God is als een burcht voor mij, bij Hem kan ik schuilen. En dat ervaar ik ook. Ik kan altijd bij God schuilen, en altijd kan ik bij hem terecht. De artsen wilde bij mij een leverpunctie gaan doen maar ik bad tot God of dat niet hoefde. En de artsen vertelde mij een week later dat het ook niet hoefde. Ik dankte God daarvoor.  Een leverpunctie schijnt nogal pijnlijk te zijn. En God heeft ervoor gezorgd dat het niet hoefde.

Psalmen 48 vers 15 zegt ook: Kijk zo is God, Hij is voor eeuwig onze God en tot de dag dat wij sterven is Hij bij ons en wijst ons de weg.  Jezus Christus was, is en blijft voor altijd hetzelfde. Hij is degene die mij overeind houdt. Doordat ik in Hem geloof weet ik dat ik er niet alleen voor sta en dat Hij mij helpt in deze strijd. Here, uw goedheid en liefde zijn zo groot, uw trouw is oneindig, niet te meten. Ik heb als laatste nog een vraag aan jullie:  Zouden jullie nog steeds voor mij willen bidden? Dat mijn lever de medicatie aankan. Alvast bedankt! Ook voor het lezen van deze blog.

God bless you!

 

Eline Meurs

 

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Ik strijd niet alleen maar samen met God.

Geef een reactie

